29 mei 2013

SNEAKPEEK | Nieuwe lijn essence!

Essence Ticket to Paradise is verkrijgbaar vanaf half juni tot

 eind juli 2013 bij Kruidvat 



Deze lijn lijkt mij het wel waard om dit te bloggen. Het heeft felle kleuren en het spreekt me veel aan.
Deze lijn heet dus ook niet voor niks Ticket to Paradise. Het heeft tropische kleuren en die shimmer poweder (...) spreekt me ook aan.
Het ziet er ook gewoon shimmerend uit! Ik ben erg benieuwd naar de rest van de blog! Jij ook? Klik op meer lezen.
Kom aan boord!

Eerst noem ik ze allemaal even van links naar rechts op met de prijzen erbij.
shimmer powder (€2,99), twee lip liners (€1,39), twee kleuren haar mascara (!!!!) (€2,99), vier kleuren nagellak (€1,89), drie kleuren lipgloss (€1,99), drie creamy eyeshadow (€2,89).




Zoals jullie merken: Haar mascara. Wat is dat nou precies?? Ik ga jullie het uitleggen en daarbij gelijk mijn 1e product.
Haar mascara is een soort (..) mascara die je in je haar voor extentions moet ''smeren'' als het waren.
Je wast er gewoon heel simpel uit dus je hoeft je er geen zorgen over te maken dat het fout gaat.

Dan hebben we vier sexy gekleurde tropische kleuren nagellakjes. Ze zijn zo FRISS als een .. palmboom.
Het zijn mooie kleuren namenlijk: turkwase (whate ever) Goud , Oranje en Stoer roze.
Het zijn best kleine potjes zoals altijd. Maar ze zijn wel super opvallend.

Dan de drie creamy oogschaduw's van essence.
Ze zijn als het waren gestopt (..) in een leuk potje . Simpel maar fijn!
Ze zien dit keer er iets mooier uit maar bij word het altijd toch zo'n troep hierdoor.
Dann... twee lipliners. Oranje koraal achtig en roze paars achtig.
Ik vind ze allebij goed bij de lipglossje's passen en vind ze niet al te dun of al te dik.
Dus goed op maat :p.
De driee lipglossje's ^^.
Mij lijkt het best doorzichtig en niet mat. Maar dat kunnen we nog niet weten.
Ze lijken me wel gewoon fris en fruitig op je lippen staan blijven klodderen.
Test het uit!?!!
Dann.. Als laatste.. De shimmer powder.
Ze hebben een leuk printje. Van een palmblad en bloemen.
Hij is een beetje getint en best wel shimmer.
Het lijkt me wel een lekker kleurtje voor de zomer collectie van dit jaar.

Wee ziiijjn klaar!
Vonden jullie het iets of dachten jullie van... Jaa.. Dat is niet mijn type. Meldt het in de comments!
Liefss, Kaylee

En.. Ren jij je huis uit naar de winkels voor deze collectie of laat jij deze staan.
xxx, 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten