23 mei 2013

Review | maybeline new York mascara!


Ik ga vandaag een review schrijven over de Maybeline-New York volume XXL mascara.
Ik kreeg hem van een moeder bij een tasje kleren dus ik was wel verrast. 
Dit artikel is best lang dus ik zeg wel: Pak een kopje thee en zet wat muziek op want dit wordt een lang artikel.


Op het eerste gezicht vind ik het zelf een beetje ''heeuww'' Het ziet er niet trendy uit. 
Mij zouden felle kleuren aan spreken. Zoals: Oranje,blauw,geel,roze. Veel mooier!
Er staan cijfers op van de volgorde van het opbrengen. De 1 en de 2!
Eerst neem je de witte. Dat is een volume basis. Zodat het er strakker en niet in je wimpers gaat zitten.
Ik vind het wel handig. Ik heb zelf ook al zo'n mascara 2 basis thuis in m'n mandje.

Hier zie je een foto hoe het eruit ziet met de 1e mascara basis.
Je ziet het dus alleen aan het eind van de wipers.


Dan ga je er met de 2e kant over heen. Zodat je het witte volume niet meer ziet. Ik vind het zelf een handige manier om je wimpers voller te laten lijken.
Zoals je nu op het onderste plaatje ziet zie je het witte dus niet meer.
Het is nu een mooie dikke wimperlijn (wimpers)
Het staat ook gewoon heel voller en mooier.
Dit vind ik een van de FIJNSTE mascara's ooit!
2 in 1.
HEERLIJK! THANK YOU GOD
;p
Ik ben er tenminste blij mee :D

Liefs, Kaylee

Heb jij ook een 2 in 1 mascara?
Of heb jij een lievelings mascara.
Reageer :-) 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten