12 mei 2013

Kalenderkleur #1 Roze


Haii allemaal,
Ik heb besloten om vanaf vandaag elke maand 1 kleur te kiezen en dan te verzamelen wat in mijn kamer staat.
Ik laat jullie dan alles zien in die kleur wat , op mijn kamer staat!
Snappie??

Vandaag doe ik het namelijk over roze en daar heb ik een paar spullen voor.
Het is natuurlijk niet heel veel. Dat snappen jullie wel, maar ik heb m'n best gedaan!




Dit zijn ze, Zoals ik al zei: Het is dus niet heel veel.
Laten we beginnen!!
Dit zijn 2 markeer stiften. 1 van de Hema en 1 van de Action.
Ik vind ze heel mooi markeren en ook gewoon een goed kleurtje.
Verder heb ik ze nu al 2 jaar en ze zijn nog steeds niet keeg. 
Ik ben er erg tevreden mee! 
Ze kosten volgens mij.. Geen idee.

Dit zijn een paar echte neppe Vans,
Ze zijn namelijk van de SchoenenReus.
Het zijn gymschoenen maar je kunt ze ook gewoon gebruiken als normalen schoenen.
Ze kosten €10,-
Ze lopen ook heerlijk!

Dit is een hoesje met een zelf opgeplakte sticker.
Het hoesje is van de BigBazar voor maar €3,-
En de sticker zit met 4 blaadjes van andere thema's van HelloKitty van de Action 
Voor maar €1,50
Ik vind het zelf erg toepasselijk


Dit is een school schrift en een mapje.
Het mapje komt uit Duitsland toen ik op vakantie was.
En het boekje van de Hema.
Ik schat ong. dat het Schoolschriftje €3,- (heel pakket)
En het mapje .. €2,-

Dan heb ik nog een Memo blokje. Van de Action.
Er zaten ook nog de kleuren: Blauw , Geel , Groen, en deze in.
Het hele ding was.. €2,75 ofzoww?
Hij blijft best goed plakken maar na ong. 7 dagen valt hij er af.

Dan heb ik nog als laatste een wokkel voor Turnen.
Ik heb hem gekocht bij mijn vereniging met een jubeleum voor €5,-
Hij zit heel fijn en valt niet makkenlijk uit.
Ik ben er tevreden over!

Het zit er al weer op mensen!!
Dat was het en tot de volgende .. blogg?
Liefs,
          Kaylee!
Kaylee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten