11 mei 2013

Foam Klei!

Hoi allemaal.
Ik heb vandaag een super aan kopen gedaan in een winkeltje.
Daar zijn allemaal gekleurde bakjes met klei met gel en piepschuimballetjes.
Het rare is dat je handen helemaal NEVER NOOIT vies worden ervan!
Het voelt aan als.. Een beetje hard slijm. Ik vind het echt een Super' idee.

Ik zou er nooit zelf op gekomen zijn. super geniaal!
Ik vind het wel duur, Het was 6 potjes voor €6.66

Ik heb er ook een schildpad van €2.45 bij genomen.Op de schildpad kan je de klei plakken.
Het blijft plakken op: Glas, Karton, Hout, en Papiermaché                                                                           Ik heb zelf opgemerkt als je een klein korreltje pakt dat het dan al vrij snel super groot wordt.
Je moet wel zorgen dat het niet TE dun is en niet dik.Het moet dun en niet plakken.
Mijn eerste indruk was plakkerig en ook sponsig, maar na het door kneden is het gewoon klei.
Het ruikt heel erg naar zeep en bellenblaas.
Ik vind de supstantie best leuk uit zien. Maar het kon nog wel ietsje.. Mooier?
Het zie er wel heel erg fris en fruitig uit dus daar heb ik niks over te zeggen.

Dit is het voorbeeld ( Je moet aan de onderkant beginnen) na 10 min.
Je ziet erg dat het SUPER lang duurt. Het heeft tijd nodig en ik raad dit zeker aan voor mensen die.. 
er veel tijd en behoeften voor hebben. Je moet er echt motivatie' voor hebben!
Dit is het reaultaat na 1,5 uur.
Het heeft echt heel veel tijd nodig zoals jullie zien. Ongeveer 5 dagen. Want je hebt er ook
niet telkens zin in om het af te maken.

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Dit was het.
Challas,




En, genoeg motivatie om het uit te proberen?
Zet het in de reactie's!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten